O nas
ASE ATEX od ponad 10 lat jest integralną częścią Grupy Technologicznej ASE, lidera w oferowaniu kompleksowych rozwiązań dla przemysłu. Dzięki bogatemu doświadczeniu w sektorach rafineryjnym, chemicznym, farmaceutycznym, spożywczym i energetycznym, dostarczamy innowacyjne technologie i wsparcie na każdym etapie inwestycji – od analiz środowiskowych po wdrażanie systemów IT.
Twój zakres obowiązków:
- Praca w zespole odpowiedzialnym za uruchamianie i serwisowanie systemów detekcji gazu i pożaru oraz zabezpieczeń przeciwwybuchowych w zakładach przemysłowych.
- Realizacja zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem serwisowym, w celu zapewnienia płynności funkcjonowania instalacji.
- Uruchamianie nowych instalacji, przeprowadzanie okresowych serwisów oraz reagowanie na zgłoszenia awaryjne.
- Przygotowywanie ofert serwisowych oraz sporządzanie protokołów serwisowych / raportów z wykonanych prac.
- Przygotowywanie szkoleń dla obsługi technicznej u klientów.
Nasze wymagania:
- Gotowość do pracy mobilnej – od 50- 70% czasu pracy mogą zajmować serwisy/ delegacje, również poza Trójmiastem. Pozostały czas spędzisz w biurze.
- Dyspozycyjność – głównie od poniedziałku do piątku, ale epizodycznie może pojawić się potrzeba pracy w weekend (kilka razy w roku).
- Wykształcenie średnie o profilu elektrycznym lub pokrewnym.
- Znajomość komputera na poziomie użytkownika (Pakiet MS Office 365).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
- Prawo jazdy kat. B
- Zdolność do pracy na wysokości
Dodatkowe atuty:
- Uprawnienia SEP.
- Doświadczenie w serwisowaniu instalacji elektrycznych lub teletechnicznych (instalacje przeciwpożarowe będą dodatkowym atutem).
- Zdolności manualne, zmysł techniczny i umiejętności obsługi podstawowych narzędzi warsztatowych i serwisowych.
Oferujemy:
- Przyuczenie od podstaw do obejmowanego stanowiska – nie wymagamy doświadczenia!
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji (autorski program certyfikowanych szkoleń - Akademia Bezpieczeństwa ASE)
- Ciekawe i rozwijające zadania, współpracę z największymi graczami na rynku.
- Samochód służbowy, który możesz wykorzystywać również prywatnie – po okresie przyuczenia i osiągnięciu samodzielności w zakresie wykonywanych serwisów.
- Pracę głównie na terenie północnej Polski, z możliwością sporadycznych wyjazdów serwisowych na terenie całego kraju.
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.
Dołącz do nas!
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, serdecznie zachęcamy do aplikowania! W celu przesłania zgłoszenia prosimy o przesłanie aplikacji przez portal pracuj.pl lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: rekrutacja@ase.com.pl, wpisując w tytule wiadomości nazwę stanowiska. Czekamy na Twoją aplikację!